„Rachotiny“ kazia dobrý imidž firmy

Každá firma sa snaží pôsobiť reprezentatívne. A pokiaľ ide o autá, sú dva tábory. Firmy, ktoré potrebujú najmä úžitkové vozidlo, po ktorých aj siahajú, pretože je dôležité viac prepraviť tovar, ako jazdiť na nablýskanom Mercedese. No a potom sú firmy, ktorých obchodní zástupcovia či zamestnanci potrebujú jazdiť za zákazníkmi. Jednak nevyzerá dobre, ak dôjdu na starej Felícii a potom to nie je príjemné ani pre nich, ak majú na cestách stráviť aj pár hodín denne a to vo vozidle s nepohodlnými sedadlami, bez klimatizácie alebo posilňovača riadenia. No mnoho menších firiem si nemôže dovoliť naraz kúpiť vozidlá, ktoré potrebujú. Tak to môžu vyriešiť veľmi efektívne a ako inak, než operatívnym lízingom? Výhodou je nielen prijateľná mesačná splátka za slobodne používateľné vozidlo, ale aj možnosť rýchlej výmeny a možnosť zápisu lízingu do nákladov firmy.

Žiadne zbytočné výdavky, iba zarábanie

Vozidlo na operatívny nájom je pre malé aj veľké firmy najlepší spôsob zaobstarávania aj údržby vozového parku. Spôsob, akým ho udržovať v stave technologickej novosti a nejazdiť na starých vozoch vhodných do bazáru za pár stoviek.

„Rachotiny“ kazia dobrý imidž firmy
3 (60%)1